Allt møjligt

Skrutt och jag sov till nio idag. Så sjukt skønt!!! Så nu ær jag utvilad men han vill nog gærna ut och ta en liten nap strax. Tænkte dra på mig skorna och gå en  minitur - hinner inte så långt idag - så han somnar så dær riktigt gott. Det beror lite på hur kallt det ær dock. Han hostar lite och nyser vældigt så rædd att han håller på att få min førkylning och i så fall vill jag att han sover inne.

Ska ge mig ut en vænda i brøllopsklænningdjungeln idag igen. Hoppas verkligen det går bættre idag annars blir det lakan från IKEA som jag drar runt kroppen... Farmor kommer hit och passar Alexander så jag hinner prova i lugn och ro. Ska nog åka och handla också nær jag ænda har ledigt...

Pappa - keep on dreaming...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0