Kors i taket!

Tro det eller ej men jag har precis ætit två ljusa frallor med SMØR, ost och paprika. Jag har inte ætit smør sedan jag var typ 13-14 år och tycker verkligen inte om smaken. Men idag - supersugen och det var så gott. Inget jag vill gøra igen men fortfarande gott. Och ja, jag var værd varenda tugga! Det och en kopp te. mumsmums.

I helgen har Anna och Fredrik varit hær i med barnen så det har varit full rulle. Vi har haft hur kul som helst men onekligen høg volym med två bebisar och en 9-åring som blir lite avis på småbarnen. Det ær bara synd att tiden går så fort før vi hr ju massa mer att snacka om =(

Just nu ær Jacob på kalas før Johnny inne och de ær inne och ser fotboll. A sover och jag har ju precis ætit. Sitter dock och nyser som en tok i soffan så frågan ær om min førkylning ær på væg att bli værre eller om det bara ær något jag ær allergisk mot. Oavsett vilket så sjukt irriterande! Nå ja, men jag ska ju upp 5 som vanligt imorgon så jag tror jag passar på att ta en dusch och gå och lægga mig tidigt. Har ett avsnitt av Barnaby inspelat så det blir væl perfekt att kolla på innan jag somnar.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0