Travlt og kun 1 måned tilbage desværre.

Nu er der desværre kun 1 måned tilbage af min orlov, jeg tror jeg kommer til at savne de hyggelige stunder med ham den lille :-)

Dagen i dag startede kl. 5.45. Jo skulle op der, så A syntes også at han kunne stå op. han fik lidt mad og så gik ham og jeg i seng igen og heldigvis sov han videre og vågnede 8.45, god dreng. Efter morgenmaden skulle A på besøg af farmor og farfar, så Far kan komme ud og handle mad ind til de næste dage samt hjem og gøre rent i hele hytten. De næste dage stå på besøg, imorgen kommer mine gamle kollegaer Julie, Rikke og Jacob ned og ser vores hus og spiser lidt mad. Fredag skal vi til fødselsdag i Bjæverskov hos Lars og Dianna. Lørdag kommer Åsa, Peter, Maja og Carl til brunch og søndag skal jeg selv holde lidt fødselsdag...
Puha, men det er jo hyggeligt med besøg og hygge. I næste uge kommer familien fra Älvsred, det bliver dejligt at bruge nogle dage smamen med dem.

Lidt om hvad vi får tiden til at gå med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0