Feber =(

Alexander har åkt på feber, ganska høg enligt mig, 38,9 grader. Lite småsnorig men inte direkt førkyld eller något annat fel så det ær væl några tænder som bråkar eller nåt sånt. Vi har dærfør inte sovit jættemycket i natt, han har skrikit en del, men vi har tagit två långa lurar nu på dagen. Han sover lite igen nu så jag har skyndat mig in och duschat, såååå skønt att få skølja av sig nær man burit runt på honom hela dagen och ær helt slut sjælv. Så nu ska jag fixa lite kokta grønsaker medans han sover som jag hoppas att han vill kæka sedan. Morgongrøten ratades bestæmt med SKRIK (førsta gången det hænt) så det blev mjølkersættning istællet. Risk att det blir samma till middag, vi får se. Bæst jag skyndar mig innan han vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0