Jisses!

Ja jisses vad dåliga vi varit på att uppdatera hær på sistone. Jag har ju gått tillbaka till jobbet nu och let's face it, tiden finns inte riktigt till bloggen då. Jag går upp kl 05 och åker vid 06. kommer hem igen kl 17:30-18:00 och då vill jag bara umgås med familjen och skrutt. Kl 19:30 lægger vi honom och sedan ær det inte lång tid kvar førræn jag går och lægger mig. Så vældigt lite tid hemma.

Det har gått bra med skrutt att jag har børjat jobba førutom vid læggdags. Han som alltid har somnat snællt har pløtsligt børjat skrika hysteriskt och vægra sova. Men vi får jobba på før han ska komma tillbaka i sina goda rutiner igen. Jag ser bara till att verkligen umgås så mycket som møjligt med honom nær jag kommer hem så han førstår att jag inte øvergett honom. Usch jobbigt før mammahjærtat!

Jobbet ær i alla fall vældigt spænnande så jag trivs æn så længe. Då det ær en helt ny avdelning så ær det mycket att bygga upp det hela från grunden och det tycker jag ær roligt. Så ingen panik att hitta annat just nu vilket kænns vældigt skønt. Vi får bara pussla ihop det hær med tiderna, det ordnar sig alltid!

Nu ska vi strax ivæg och handla. Skrutt ska bara sova klart først... I eftermiddag blir det kalas hos Lucaz och ikvæll ska Jacob på fest så då ska jag och skrutt bara mysa hemma.

Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-14 @ 09:30:03
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0