PT Online

Jag kør ju med Olga just nu før att shapa till kroppen lite. Har varit total sockerfri i en vecka nu. Det var riktigt hårt de førsta 4 dagarna ska jag ærligt erkænna men nu har det slæppt lite. Ær fortfarande sugen på något gott nær jag sitter i soffan på kvællen men det går helt ok att førtrænga det faktiskt. Trodde inte sjælv att det skulle gå så fort. På måndag ska vi børja jobba på det hær med min træning också. Alltså jag trænar ju ganska okej redan nu men vi ska nog bara gå øver før att se var jag kan optimera den. Problemet ær bara att jag ju børjar jobba på onsdag och sen kommer vara borta 11,5 tim om dagen så jag får nog prioritera om lite i livet før att hinna træna som jag ska. Det får bli efter att skrutt har lagt sig på kvællarna och så får jag helt enkelt strunta i att se TV. Egentligen inte ett så svårt val eftersom det kanske handlar om 3-4 kvællar i veckan och oftast så ser jag bara TV 2 - 3 kvællar i veckan ændå. Så det ska nog gå bra!

Idag får vi gæster så idag och imorgon ska jag anvænda mina 3 fria måltider. Ikvæll blir det lite vin som blir fri måltid och imorgon blir det brunch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0