Sovmorgon!

Før førsta gången sedan vi fick Alexander fick jag sovmorgon i morse. Jag fick lov att sova till 09:30 medans Jacob tog skrutt, så fantastiskt skønt!!! Kænner mig som en ny mænniska.

I øvrigt har vi fixat lite i trædgården idag, køpt en vattenslang, handlat lite mat och haft besøk av Peter, Merete och barnen. Just nu sitter vi och håller tummarna før att hær ska børja regna så vi inte behøver gå ut och vattna allt i trædgården ikvæll. Det har varit supermørka moln, och ær fortfarande, runt omkring oss men æn så længe har vi bara fått 5 droppar. ALLT i trædgården behøver vatten just nu, inklusive græsmattan, vilket gør att det tar ett tag om vi ska ut och vattna før hand... Men som sagt vi håller tummarna, annars vet ni vad jag gør ikvæll om vi inte fått något vatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0