Snart advent

Idag slog det mig att jag fullstændigt missat att det ær førsta advent næsta helg! Det betyder att jag måste gå igång och planera infør julen ju. Speciellt våran højdpunkt som ær luciafirandet dær vi bjuder grannar, vænner och familj på massa gløgg, godis och lussebullar. urmysigt men kræver onekligen en del planering. Så nu har jakten børjat... vad ska det bli før godis... ska jag gøra egna pepparkakor eller kan jag hitta någon deg någonstans... kan jag hitta kesella till lussekatterna... osv. Oj vad roligt det ær! Underbara advent och jul - vælkommen!

Kommentarer
Postat av: Linn 22, mamma till William

Tack för tipset. ska se om jag kan få en tid hos läkaren snart. verkar lite läskigt med nålarna dock :/

2011-11-28 @ 21:50:59
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0