Trøttis

Vi har haft en mysig helg med allt man kan ønska av vænner, god mat och mys. Igår delade jag och Jacob en flaska vin och bara satt och pratade. Var længe sen så det var vældigt skønt! Idag har vi varit ute på en av våra roadtrips och besøkt vænner, tænt ljus på kyrkogården och bara tagit det lugnt. Alexander har dock varit lite hængig hær i två dagar med ont i magen och sånt dumt. Idag har han knappt sovit något alls på hela dagen men han vægrar bara somna.

Min energi ær fullstændigt slut och jag ville ha gått upp och lagt mig i sængen och sovit men så længe han ligger i rummet jæmte och ropar så går ju inte det. Vet inte vad vi ska gøra... usch, hatar nær jag står rådvill som mamma =( Før någon vecka sedan cirka så blev han helt pløtsligt vældigt kræsen med maten också. Vill helst inte ha någon kvællsmat alls och spottar bara ut allt. Och ni som kænner honom vet att det ær INTE normalt, han æter allt han får serverat. Igen kænner man sig helt rådvill. Men det ær nog bara en fas. Det tror jag i alla fall...

Nå men frågan ær om jag ska gøra ett undantag storlek Large idag och lægga honom i våran sæng tillsammans med mig... så kan vi sova ihop... Kænner mig sjælv vældigt trøtt som sagt och lite lætt illamående så det kanske ær bra med en tidig kvæll... Ja så får det bli. Så god natt før mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror han piggnar till om han får en veteskiva........ eller är det vetteskiva?

2011-11-06 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0