Aktiv lørdag

Børjade vældigt sløtt idag. Vi kom i sæng ganska sent igår (23... sent... ha ha ha, vælkomna till vårat nya liv...) så jag var helt førstørd i morse. Nær Jacob åkt till Jacob så lekte jag och Alexander en stund før att sedan sova lite middag. Jag sov middag i 1½ tim och A i 2½ tim! Lika trøtta bægge två!

Men sedan satte vi fart! Tog bussen in till Jacob så nær han slutat jobba så åkte vi och veckohandla. Ælskar verkligen att storhandla! Det ær dær jag får utlopp før all min shoppinglust :) Hem efter det, kæka lite lunch och så igång i køket. Børjade med att baka ett morotsbrød som ser himla gott ut, sedan fixade jag tiramisu tills imorgon (førsta gången så mycket spænnande) och avslutade det hela med att gøra middag, en supergod søtstark kinawok. Så otroligt god, prova prova prova! Vi kokade nudlar till och stekte med det sista minuten och det smakade mums. Vi tog i lite mindre chili æn i receptet før att A skulle kunna æta också och tro mig, han åt! Flera portioner :) Hær ær receptet! Kan bara rekommendera. Vi hade i lite brocoli också!

Nu sitter vi i soffan, dricker lite rødvin, æter lite lørdagsgodis och bara slappar. Sjukt trøtt dock fortfarande. konstigt! Men jag får væl gå och lægga mig tidigt idag... I alla fall føre 23... hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0