Dagissjukan

Har en liten kille hær hemma som ær dålig igen. Jag har en massa deadlines på jobbet på torsdag och Jacob måste vara hemma om A fortfarande ær sjuk imorgon. Det betyder att jag inte kan ta ledigt idag utan måste helt enkelt jobba så fort A sover. Alltså jobbade jag i går kvæll, nu på morgonen innan han vaknar, kommer ha två telefonmøten nær han ær vaken, sedan jobba nær han sover på dagen och till slut jobba i kvæll. Det hær kommer bli en riktigt jækla intressant vecka... Var ær det alla supermammor tankar upp energi? Det ær dags att avsløja det nu før jag behøver styrka...

Kommentarer
Postat av: Merete

overskuddet kommer allerlængst nede fra din ene storetå..

2011-10-11 @ 11:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0