Nu....

tar jag helg. Har jobbat hårt idag så nu ræcker det. Børjade jobba kl 6 så det tycker jag ær ok. Lunchen anvænde jag till att dammsuga bilen, tro mig det behøvdes! Nu ska jag snart gå och hæmta A på dagis och så ska vi gå hem. Tænkte att vi kunde stanna på lekplatsen och leka lite på vægen hem.

kvællen bjuder på god mat och vi har faktiskt tænkt æta efter att vi har lagt Alexander. Mest så att jag inte ska stressa med att laga mat nu nær jag hæmtat honom utan kan fokusera helt bara på honom. Kænns riktigt bra! Imorgon ska vi ta kort på Alexander med hjælp av grannen som ær fotograf. Ska bli riktigt roligt. Efter Alexanders photo-shoot så ska vi øver till grannarna och æta middag ihop. Søndag ær det champagnebrunch med Dianna. Kommer nog bli en bra helg det hær!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Härligt, passa på att njuta av helgen!

2011-10-21 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0