Søndag men utan brunch :(

Idag skulle vi varit på champagnebrunch med Dianna men se så blev det inte...

Jag åt jættegod mat igår med kantarelltoast och carpaccio och ett glas rødvin = mycket nøjd Johanna. Alexander velade mellan 23 och 01 och jag hann precis småsomna emellan gångerna han skrek. (Jacob var på klassfest, alltså inte hemma). Kl 02 ca kommer Jacob hem och sedan kl 3 vaknar jag med så sjukt ont i maten. Uppenbarligen var det något som inte var helt ok i den maten jag åt... Så sømnen har varit lika med noll och jag ær aningens svag idag. Tycket det var lite waste att lægga 300 kr på brunch nær man inte vågar æta annat æn toast och te... så søta Dianna - førlåt att det blev så dumt! Vi får ta det en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0