Går!!!

Jo jo nu går skrutten. Igår tog han 5 steg och idag har han økat till 10. Han ær så jækla hæftig nær han går før det ær nær han inte tænker på att han går som det går bra men så fort han kommer på att han går så sætter han sig ner och kryper istællet. Men som dagispersonalen sa... Gå och gå... skulle mer kalla det springa. Så full fart som alltid!

Har tænkte på en sak. På eftermiddagen nær jag står och førsøker laga mat så vill han hela tiden upp. Han vill kolla och se vad som hænder. Samtidigt så vill han inte sitta i sin stol och kolla. Någon som har några bra førslag på hur jag kan løsa det hær? Kan ju inte hela tiden ha honom på en arm. Fungerar vældigt dåligt!

Kommentarer
Postat av: Linn 22, mamma till William

Tack, jag är super nöjd. Det är lite småsaker som inte är perfekt täckta osv men jag orkade helt enkelt inte måla mer nu. Det tog väl ungefär 3 veckor att få målat allt. Jag har bara hittat på själv, ville ha ett rådjur (bambi passade perfekt och då kom stampe och skunken med också), en uggla och ett hus där det skulle vara natt. Så jag googlade och hittade bilder som svärmor sedan fick ut på overhead.

2011-09-14 @ 08:32:16
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com
Postat av: Linn 22, mamma till William

Jo och så skulle jag ju skriva det att om du får något tips på att underhålla de små medans man inte kan ha dem på armen så säg till.

2011-09-14 @ 08:33:12
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com
Postat av: merete

Prøv at lave noget af maden nede på gulvet. Jeg har siddet på gulvet og skrællet kartofler, skåret grøntsager osv.

2011-09-15 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0