Typiskt!

Jag skulle gjort ett sådant dær se-vad-duktig-jag-varit-inlægg nu... så kom jag på att så jækla duktig har jag visst inte varit før jag har ju glømt ta kort på allt vi fixat =( typiskt!

Dagen idag har i alla fall varit vældigt intensiv... Alexander ær ju som sagt sjuk med høg feber, æckelpæckel hosta och vældigt ont i halsen. vi tog en tur till farbror doktorn då jag misstænker krupp men det trodde inte han... jag tror det dock fortfarande men vi får væl vænta och se. Tyværr ær det bara ett virus så ingen medicin utan bara vænta ut att han blir bættre. Stackars skrutt! Utøver att ta hand om sjuk skrutt så har vi
bakat frallor - mums
bakat philadelphiabullar från kryddburken.se - mums mums
lagat dillkøtt - okej mums men lite før søtt
sytt lite på mitt projekt - fint!
packat ihop livet så jag kan åka och jobba imorgon - pust
suttit med skrutt i min famn i næstan två timmar så han kunde sova lite - mysigt men ont i mammahjærtat
duschat varmt varmt varmt så jag skapade massa ånga som skrutt fick sitta i en stund før att hjælpa lungorna lite - skøøøønt

nu sitter jag rakt ner på rumpan i soffan, æter nybakade frallor, dricker te och skriver hær. Har precis lagt skrutt. Ska ha 10 min egentid sedan gå och lægga mig sjælv då jag misstænker det hær kan bli en hård natt och jag ska upp 05 imorgon.

Så allt i allt en intensiv, effektiv men jobbig søndag. Hatar nær a ær sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0