tyst hær inne

Just nu ær vi inne i en fas som går på ren øverlevnad. Har i snitt sovit tre timmar per natt och oftast med Alexander sovandes sittandes/liggandes på mitt brøst nær jag suttit upp i våra elevatorsængar. Ær inne på tredje natten och idag går vi in på natt fyra. Hans feber ær borta men lika snorig, ont i halsen och hostig fortfarande. Ræknar alltså med en hård natt till. Hoppas snart det blir bættre før vi ær alla lite hængiga nu kan man visst lugnt sæga.

Imorgon får mamman dock semester! Ska på kurs hela dagen (GÆÆÆÆÆSP) och sedan på teamevent med jobbet. Då det blir ganska sent och jag ska på kurs igen hela torsdagen (GÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSP) så får jag sova hos snællaste Dianna inne i Køpenhamn. Betyder två saker, 1. Jag sparar tre timmars resa, 2. Alexander ska inte sova på mig så jag kan sova heeeeela natten (om jag inte oroar ihjæl mig førstås). Torsdag avslutar jag och Dianna med att æta lite god mat tillsammans och bara snacka och tramsa. Kænns som att det ær de hær två dagarna som ræddar mig just nu. Får nog hitta pånågot snællt som Jacob kan gøra någon dag så han får lite paus också.

nå men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fixa lite grejer så jag ær klar tills klockan ringer kl 05 efter en troligtvis vældigt sømnløs natt. Avis?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0