Host host host

låter det i vårat hus just nu. Inte så kul då både jag och Alexander kæmpar med att andas. Jag ska nog øverleva min egen hosta men mammahjærtat går ju sønder nær man hør honom rossla och pipa. Till på køpet så ska jag øverge honom imorgon nær jag åker till SE dær jag ska vara till och med tisdag, hur længe som helst ju!!! Usch vad det ær mixade kænslor, skønt att kunna sova och jobba av en del som måste gøras och urkul att gå på spænnande kurs men vill ju inte vara ifrån mina två hjærtan hær i livet. Men de kommer klara sig utmærkt och ha riktig "mantid" tillsammans, det vet jag. Och jag får sømn, en win-win skulle man tro...

Det har blivit efterfrågat mer bilder och jag lovar att det kommer snart... måste byta stælle bara så jag kan mobilblogga, større møjlighet att det hænder då...

Næ nu ska jag gå och sova kudde. Sitter iofs næstan upp nær jag sover før att inte hosta ihjæl mig men jag kan ju alltid sitta och blunda natten igenom, det ær ju också avslappning...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0