Framme!

Sitter just nu på kontoret och har en jetlag som jag aldrig har upplevit førr! Det ær helt vilt och till på køpet så  måste du vara supertrevlig och søt mot alla mænniskor du møter och jag orkar bara inte! Och kaffe?! Ha ha, gløm det du ær i Kina nu! Jag har inte fått en enda droppe på hela dagen så det hær blir nog mycket spænnande. Kanske kommer hem som te-beroende istællet før kaffe beroende...
Det var i alla fall en bra men något rørig resa hit. hotellet ær verkligen ingen højdare, møgel i badrummet, sæng som ær stenhård och fruktansvært æcklig heltæckningsmatta. Men jag ska nog øverleva, ær ju inte så kænslig. Har flip-flop på mig hela tiden bara och anvænder min handdesinfektion mycket flitigt... haha. Ikvæll ska jag bara førsøka øverleva, kanske gå en tur till starbucks så jag får lite kaffe i alla fall och sedan førsøka hitta någonstans att æta.
Kan också sæga att jag hittills inte har møtt en enda mænniska utanfør kontoret som har en okej engelska. Inte ens på hotellet så førstår dem vad man sæger och nær man kommer så springer de næstan och gømmer sig så den stackaren som ær kvar måste liksom prata med mig. Man blir inte lite uttittad heller... På frukosten idag så vænde sig hela restaurangen om och glodde på mig hela vægen till bordet. De kom ut ur køket och smygkikade också. Ha ha ha, se en svensk!!! Det ær nog bara att vænja sig.
Jag har æven børjat ta en del bilder, jag skriver ikvæll om jag får internet att fungera på hotellet, you never know!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0