Träning

Jag, Sidse og Stine (Jacobs bröders flickvänner) ska ut och springa lite lopp i sommar. Först ett på 5 km i juni, ett på 10 km i augusti och sist ett på 13.3 km i oktober. Det ska bli superkul och jag känner mig verkligen peppad varje gång jag tar på mig springskorna. Bara det att ha någon att springa lite lopp tillsammans med, snacka om alla förberedelser med och sedan mysa efteråt när man har känslan av att shit vad duktig jag var! Det ska bli riktigt riktigt sjovt töser! Och alla ni andra töser där ute, ta tag i vänninan anmäl er till vårruset, tjejmilen eller vad som helst. Man behöver inte vara vältränad, man kan gå om man vill, det viktiga är att man gör det. Tillsammans peppar man varandra och jo man må faktiskt mycket bättre av att träna! 
Själv älskar jag känslan jag sitter med just nu. Har tränat tokhård boxning i 1½ timme sedan sprungit hem som är ca 5.5 km och tar 25 min. Har stretchat ordentligt, andats ut, druckit massa vatten och sedan tagit en varm dusch. Nu sitter jag i soffan med myskläder och njuter av känslan min kropp skriker ut. Ska snart äta lite och dricka en kopp kamomillte. Sedan ska jag sova som en bebis som jag alltid gör när jag tränat. Jag känner verkligen att jag börjar komma i god form nu och att det här är den bästa present jag kan ge mig själv. Jag äääälskar känslan efter träning, det lyfter hela dagen när man klarat av ett hårt pass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0