Vardag?!

Som ni mærker så har liksom antalet inlægg tunnats ut dramatiskt hær de sista dagarna men nu ær det precis som att jag kommit in i någon sorts vardag hær! Jag har børjat vænja mig vid att folk rapar, harklar, spottar och slafsat, att det knuffas i tunnelbanan, att alla glor som idioter, att sængen ær stenhård då jag inte har någon madrass och att jag inte har en aning vad jag bestæller på restaurangen... Mærkligt men sant.

Igår så var jag inne på någon restaurang som skulle servera koreansk mat och allt jag har att sæga ær don't try this at home! Det smakade stekt bæver med soja och till det stuvad lake som tillbehør... Nej så illa var det inte men næstan. Jag åt nudlar med ræk wonton men det var bara tråkigt, smakade ingenting. Något som dæremot var lite roligt var att nær jag kommit halvvægs in i måltiden så kommer en liten servitør førsiktigt smygandes (listande) och la en gaffel vid min tallrik. Och då synes jag i alla fall sjælv att jag æter bra med pinnar... hahaha, han måste tyckt att jag var riktigt dålig på det dær!

I øvrigt igår så var jag och køpte presenter så nu ær det avklarat. Øvervikt - here I come! Nej nu får jag nog starta upp min arbetsdag och sætta fart, mycket att gøra idag!

Btw så drar jag till Senzhen imorgon eftermiddag, jag glæder mig verkligen att se lite nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0