Dålig uppdatering idag...

jag vet men det har varit väldigt mycket att göra på jobbet så jag hann helt enkelt inte.
Jacob kom ju hem igår och det var supermysigt men oj vad svårt att ha någon att sova jämte igen. Det var riktigt varmt då han inte tycker om att ha på fläkten när han sover vilket jag älskar plus att det var två kroppar i sovrummet. Så jag låg vaken mellan 00:20-01:50. Ingen höjdare... så när klockan ringde 05:45 så ska jag ärligt erkänna att jag bara vände på mig och sov en timme till. Det gick helt enkelt inte att stå upp!
För att kompensera för morgonens förlorade motion så blev det så en joggingtur på 22 min och sedan en gåtur på 35 min. Blev sedan sallad till kvällsmat och nu är det dags för sängen strax. Jag är hur trött som helst och vill bara lägga mig och läsa min bok...

Dagens idag? Jag vet faktiskt inte. Jo! Jag lät bli att äta godis när jag kom hem från jobbet fastän jag var urhungrig och här ligger godis högt och lågt. Det var himla duktigt av mig tyckte jag. Samtidigt är jag väldigt förvånad för idag är första dagen som jag haft något som helst sockersug sedan i torsdags när jag började med det här. Imponerande tycker jag då jag var världens största sockerråtta... Bara det inte slår igen nu och jag blir toksugen de kommande dagarna för då blir det hårt... Men jag SKA i klänningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0