Duktig idiot...

Ja men det blev faktiskt inget springande imorse men en timmes powerwalk. Hade jag sprungit så hade jag garanterat spytt, huvudet gör lite ont idag nämligen... Men jag måste verkligen säga att de brustabletter man kan köpa i Sverige som heter Bakis är riktigt riktigt bra. Jag vet inte vad i dem som gör gott för kroppen men baksmällan blir mycket mindre när man druckit dem innan man går och lägger sig! Helt fantastiskt för en som mig som får baksmälla av två glas vin, tänk då på hur dålig jag borde vara idag när jag drack så mycket igår!

Idag ska jag shoppa klänning, hämta lägenhetsnycklarna, röja här hemma sedan gå på kalas hos Marianne och Jesper. Ska visst hitta på vilka kläder jag ska ha på mig dit också...

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0