Maten...

Jag håller fast i min princip inget socker, så lite kolhydrater som möjligt och en massa god motion. Så igår blev kvällsmaten kokt kyckling med god matig sallad. Jag lyckades koka kycklingen 2 min för länge så den blev lite torr men det var riktigt gott ändå.


Igår blev det också 30 min jogging och 30 min powerwalk på eftermiddagen. Superskönt då svetten bara rann om mig och hela kroppen kände sig genomarbetad! Idag började dagen med en 35 min powerwalk men i övrigt så är det vilodag idag. Ska försöka att inte få någon skada igen så viktigt att även låta kroppen återuppbygga sig. Imorgon upp  05:45 så jag hinner gå min tur innan cykelturen till jobbet =)
JAG SKA I KLÄNNINGEN!!!

Dagens idag blev att storstäda hela lägenheten och skrubba högt och lågt. Så skönt att känna att det är helt rent där man bor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0