Oops

Insåg just att jag avslöjade i förra inlägget hur jag insåg att jag blivit FFF, jag kan inte få på mig min klänning jag ska ha på bröllopet om två veckor! Det saknas ca 1 cm. Och den centimetern ska helt enkelt bort. Har klarat mig riktigt bra so far idag även fast jag jobbar hemma. Har bara ätit frukost, morot mellanmål och tonfisksallad till lunch. Till middag har jag inte bestämt riktigt ännu... Men det blir något med mycket proteiner, inget socker och lite kolhydrater. Har ett bröd jag bakat på dinkelmjöl och massa fibrer så det blir nog en smörgås med det och så en massa gott till som skinka, oliver, chevrebakade rödbetor, ost och avocado. Låter som en plan. Ska bara åka och handla först. Eller skrev jag åka - cykla menade jag ju självklart!!!

1 cm - hur svårt kan det vara?!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Det börjar låta som rena Tallmogården (det var ett populärt hälsohem på 70-talet). Där var det kolhydrater som gällde, potatisavkok alltså.

Jag är mer inne på linjen kött, kött, kött och en god sås upptill.



Ha det

Far

2009-08-06 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0