PIIIIP

usch vad trött jag blir. Var hos läkaren nu, dubbelsidig lunginflammation och halsfluss och även liten risk för öroninflammation. Fick hästpencillin och hostmedicin som kan däcka en flodhäst. Varför jag är sur? För att imorgon är det bröllop och sedan åker vi direkt på semester. Det betyder

1. Jag måste packa en hel massa idag
2. Jag ska till frisören och sitta och snörvla och hosta i eftermiddag
3. Jag behöver städa upp lite i lägenheten så den ser ok ut när vi kommer hem igen
4. Ingen alkohol på bröllopet (ja, jag vet att man kan ha kul ändå men jag hade bara sett fram emot en jättefest!)
5. En mycket trött ochdrogad Johanna på bröllopet, nästan utan röst = inte så lätt att göra sig förstådd hos danskarna...
6. En mycket trött och drogad Johanna ska åka bil i 5 timmar på söndag
7. Ingen alkohol på hela semestern.

Ja men jag kan nog fortsätta med massa negativa tankar - men jag har en positiv - läkaren ville inte isolera mig för svininfluensa  i alla fall och jag fick lov att gå på bröllopet imorgon om jag äter min medicin duktigt detta dygnet...

Har bara sovit 4 timmar i natt så jag borde lägga mig och sova men nej nu blir det till att diska och börja plocka fram saker vi ska packa....

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0