sygdom, bryllup og ferie....

Nu kommer et af min få indlæg på vores blogg, jeg har det rigtig dårligt, er ked af at min dejlige kæreste ligger derhjemme med dobbeltsiddet lungebetændelse og halsbetændelse. Hun har virkelig glædet sig til min bror og Sidse´s bryllup i morgen.. Hun har virkelig ikke fortjent at ligge derhjemme og være syg, så jeg håber for alt i verden at hun bliver frisk til i morgen, kom så pincelin gør din PLIGT......
Søndag er det ferie tid, hvor vi skal hygge og nyde selvskabet af Merete. Peter og lille Emilie, det bliver så dejligt.... Når men jeg håber at denne arbejdsdag kommer til at gå hurtigt, så jeg kan komme hjem til min syge dejlige kæreste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0