Tillbaks!

Nu är vi tillbaks från semester och bröllop. Det var ett superfint bröllop och det var mycket spännande som svensk att uppleva ett danskt bröllop med alla traditioner som vi inte har. Dagen efter bröllopet åkte vi till Lökken där vi bodde en vecka med Peter, Merete och Emilia. Vi har verkligen bara njutit av varandras sällskap, ätit massa god mat och lekt med Emilia.
Vi kom faktiskt hem igår redan men då tog vi till lägenheten och packade upp alla våra saker för att packa väskorna igen. Sedan idag har vi först besiktigat min lägenhet som så ska hyras ut igen, åkt till Ishöj (Peter och Meretes hus som vi ska passa medan de är i Kroatien i två veckor), vidare till Bjäverskov och byta tillbaka till Jacobs bil, till Ringsted och hälsa på Kirsten och Peter och hämta hem Luna och till sist landa här i Ishöj där vi som sagt ska tillbringa de kommande två veckorna. Det är fantastiskt att ha hus och hund helt plötsligt men jag ska erkänna att det känns som att man kanske hade velat vara hemma en hel dag innan man åkte vidare igen. Men man kan ju inte få allt!

Och så var det ju det där med bilder... Då vi som sagt packade upp och packade allt på 1 timme eller så igår så har jag helt enkelt tappat bort min kamera. Den ligger i en väska någonstans så jag ska bara packa upp lite innan jag kan visa lite bilder för er. Får alltså återkomma!

Nu ska jag förbereda lite för att komma tillbaka på jobbet imorgon, kläder osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0