Tystnad...

Ja det har varit lite tyst hær... Har inte riktigt haft tiden.

Som ni kanske førstår så blev det inga kycklingspett i lørdags, det blev Madonna istællet med Sidse och Nicolai. Det var en trevlig kvæll men jag ær grymt besviken øver koncerten. Før det førsta kunde man verkligen inte se något, inte ens storskærmarna då de satt alldeles før långt ner och sedan før det andra så var ljudet riktigt dåligt. Man fattade inte vilka sånger hon sjøng førræn hon sjøng refrængen! Men det ær klart att det ær ju ændå coolt att ha sett henne!

Igår blev det storshopping efter jobbet, sedan laga stekt rødspætta med stuvad spenat (och kokt potatis till Jacob) och ett glas vitt vin till det. Jag tror helt ærligt att detta ær vår favoritmat! idag blir det också fisk men grillad fisk i små paket med massa goda kryddor och grejer i. Och gissa vad?! På fredag blir det fisksoppa! Haha, vi kør total fiskvecka...

Vi ska ut till Peter och Merete i kvæll. Jag smiter dit lite tidigare æn Jacob så jag hinner gå en tur med Luna innan han kommer =) Sedan ska vi laga mat till dem før att sedan æta och ha det allmænt trevligt ihop. Kanske kan diskutera Malaysia resan lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0