Utrensning, uppstramning och skærpning!

Okej nu har jag alltså gått upp riktigt mycket det sista året så nu ska det bli skærpning igen. Snacka om att inse man har blivit FFF (Fast Førhållande Fet)! Så nu nær Jacob har dragit på festival så ska jag rensa ur våra skåp och se till att bli av med allt onyttigt som vi verkligen inte behøver æta. Allt socker, snabba kolhydrater, halvfabrikat ska ut ut ut och så ska vi børja om igen. Får børja med morgon promenader igen och att se till att maten ær bra før kroppen. Behøver ju inte all skit som vi stoppar i oss bara før att vi har det hemma. Ut med skiten och rør på flæsket.

Så Dagens blir helt enkelt att starta med att skippa allt uppenbart socker jag æter så som godis, kakor och annat skræp. Startar idag och ser det som en investering før framtiden!

Och ja alla ni som blir helt oroliga før att Jacob kommer få panik av mitt hælso hallå han tycker att det ær helt okej. Han har godkænt att han kommer hem från festivalen till ett hælsohem dær vi æter bættre och njuter mer de dagar vi æter något gott. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0