Matvrak!

Jag fattar ingenting men de senaste dagarna så har jag varit sååå hungrig! Igår när Jacob kom hem fick han skynda sig att skala och koka potatis så vi kunde äta för den stora svälten hade slagit till i min mage (Jag får inte skala potatis på grund av allergi inte på grund av lather!). SAmma sak nu vid lunch. Vi åt en halvtimme tidigare en vanligt men jag var ändå hungrig som en varg. Och jag kan helt enkelt inte bli mätt! En av de sakerna jag inte får äta är morötter men just nu sitter jag och maler morötter för att få något i magen som fyller lite. Märkligt! Kanske så att det är julmagen som håller på att växa ut så jag ska få plats med all julmat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0