Nervös? Knappt alls...

Försöker ju säga upp min hyresgäst från min lägenhet då den är såld från 1 februari. Skickade ett brev den 14 december men sedan inte hörst något. Ringde någon vecka senare för att få bekräftat att hon sett brevet. Hon måste ha uppsägelsen skriftligt före 1 januari men jag vet att hon skulle åka till sitt hemland över jul så jag tänkte vara schysst och skriva så tidigt som möjligt. No svar! Har nu ringt tre gånger och lämnat besked men absolut ingenting. Idag när jag ringde så säger en röst på bruten engelska "the number you have dialed does not exist!!!" SORRY WHAT?! Hoppas verkligen det beror på att hon är hemma i Tjekkien och inte på att hon sagt upp sitt abonnemang och tänker kidnappa min lägenhet. Måste få tag på människan!!! GAAAAAHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0