Resa

Sitter och letar lite rolig info før vår resa i maj. Vi åker 4 veckor till Malaysia, Bali och Borneo. Det har kænts overkligt fram tills nu nær man sitter och letar info, hotell, turer, tips och allt sånt roligt. Det ær faktistk allvar! VAd ska man se? Vad ska man absolut inte se? Bra boende både "vanligt" men æven lite lyxigare? osv osv osv. Ska bli så himla kul att åka ut på æventyr med några medpassagerare denna gången. Førsta gången jag ska resa långt tillsammans med någon, ska bli kul att kunna ta bilder på varandra och tillsammans men också bara att ha någon och prata om resan med nær man kommer hem! Brasilien kænns overkligt redan eftersom jag inte har någon jag pratar rese-minnen med. Så det ser jag nog næstan mest fram mot. Men sjælvklart också till sol, shopping, dykning, surfing och trekking. Som sagt børjar kænnas mer och mer verkligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0