So far

har jag tränat en timme spinning, ätit supergod frukost med massa frukt och jobbat lite. Jag skulle egentligen inte börja jobba förrän senare idag men eftersom jag råkade kolla in på jobbmailen så fastnade jag. Men nu ska jag i alla fall ta en liten jobb paus så jag kan få duscha för det har jag inte hunnit ännu... Sedan blir det sen jobbkväll idag också precis som igår. Sååå tråkigt men så är det ibland.

Igår var vi ute hos Peter och Merete och åt kvällsmat. Jag var som sagt ganska associal och jobbade mest men vi fick allt pratat lite om resan. Ska bli så himla skönt att bara komma bort! Och då en hel månad.

men som sagt nu blir det duschen! Här ser ut som jag vet inte vad här hemma men det får jag fixa imorgon helt enkelt. Jacob jobbar imorgon förmiddag så då kan jag passa på. Vi ska hem till Sören och Lone på kvällen så jag får nog fixa en liten värdinnegåva också! INTE GLÖMMA JOHANNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0