Ferie tur og hygge med familien.

Ja nu er jeg kommet hjem fra vores ferie sammen i Varberg, Jo kommer først hjem i løbet af næste uge, så jeg tror at de næste dage for hende står på familie og hygge.

Vi tog til Varberg i lørdags d. 4 Juli, hvor vi skulle overraske Andreas ( Emma´s kæreste ), vi skulle nemlig til Liseberg. Til dem som ikke ved det, så er Liseberg et stort forlystelses land, en mellemting af Bakken og Tivoli. Her havde vi en super dejlig dag med høj sol og masser af hygge. Da vi kom hjem var vi trætte, men der blev dog lidt tid til at lege lidt med Boris, Emma og Andreas´s lille kisse kat...




Dagen efter om sændagen skulle vi til fødselsdag hos Liam. Det blev en super dejlig dag sammen med familien og super mad fra grillmasteren Anders. Vi fik brugt Liam og Nelli´s nyeste legetøj en kæmpe stor trampolin, dejligt lege tøj..

Mandag og tirsdag gik med masser af shopping og hygge.. Onsdag hyggede vi med Anders ( som havde far fri ) og børnene, vi var nede i byen for at ja shoppe lidt, da Anders ringede og sagde om vi ville med en tur op på Fæstningen og se en udstilling om en mand der hedder Ötzi :-) det ville vi da og vi fik et par hyggelige timer sammen med alle 3 og lige lidt hygge i solen.




Torsdag flyttede vi ind til gammel Mormor hvor vi skulle bo indtil søndag,da vi fik besøg af mine brødre og deres kærester. Vi spiste rejer og jomfruhummer til aften og hyggede med en masse vin :-)
Vi havde lånt og lejet cykler til os alle, men fredag var ikke helt til cykel vejr, så vi valgte og blive i centrum og shoppe og se nogle af de fine seværdigheder. Vi spiste i byen og fik et par drinks, og der fik vi selskab af Jo´s mor og nogle venner.




Lørdag var den helt store dag, jeg havde nemlig fødselsdag WUHUUUU jeg fik nogle rigtig dejlige gaver af familien og hele familien Dahlin. Efter morgenmaden var vi på torve markedet i Varberg og cyklede på en dejlig tur til stranden og videre langs vandet, ned til den store belønning IS :-)
Da vi kom hjem var solen kommet frem så vi kunne sidde i solen og grille pølser, det var dejligt.




Lørdag aften skulle vi spise på JOHN´s steakhouse, en hyggelig restaurent lige ned til vandet, men nogle fantastiske bøffer.. Vi havde en dejlig aften, men mange små overraskelser. Jo havde været ude og snakke med chefen og skaffet en T shirt til mig fra JOHN´s, super sødt :-)

Til gengæld fik hun en lille overraskelse da hun kom tilbage, en lille ting bare lige for at vise hvormeget jeg holder af hende og hvormeget hun betyder for mig.



Tak for en god ferie alle sammen og til JO, Jeg elsker dig tak for en dejlig ferie i dejlige Varberg.

Kommentarer
Postat av: nea

Haha, vad rädd du ser ut att vara på bilden med kaninen :)<3

2009-07-16 @ 09:42:32
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0