Jacobs födelsedag

Här kommer så lite bilder från Jacobs födelsedag. Vi var 15 personer i alla åldrar och det var hur trevligt som helst!
Emilia, Lucaz och AnneLise


Lars och Birger, Arne i bakgrunden.



Merete (med baby i magen), Jonna och Emilia


Jag hade gjort 3 olika tårtor, men tyvärr fick vi bara kort på en sort, 3 lager chokladkaka med marängfrosting. Mums! Jag lägger upp recept en annan dag men vi gjorde också morotstårta med lime-glasyr och hallonpannacotta paj. Mums!


Diana såg till att Lucaz fick i sig rätt  mängder socker...


Framåt kvällen var det tid för mys i sängen, påklädning med hjälp av Jacob...




När de andra gått så spelade Diana, Casper, Jacob och jag lite spel... Det var mycket spännande att tyda vissa teckningar måste jag säga..



Stine kom förbi efter jobbet och förgyllde vår aften med några sköna wii-moves som man inte ser så titt =)


Det var med andra ord ett riktigt bra kalas och jag hoppas Jacob hade en bra födelsedag.
Inga mer bilder just nu, ska återgå till min äppelkräm som jag är igång med att koka till lunch. Äppelkräm och prickig korv macka. Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0