jogging, mat, wii och mys

Det var vad jag gjorde igår...
Nær jag cyklade hem från jobbet så kom en skur som gjorde mig genomvåt! Det var helt galet, på under 2 min var jag våt hela vægen in till skinnet. Bytte i alla fall om till joggingklæder nær jag kom hem och stack ut en tur. VAr himla skønt men mina senor på framsidan av skenbenet gør fortfarande fruktansvært ont, inget bra! Hoppade sedan in i duschen, gjorde mig iordning, lagade mat, Jacob kom hem och så kæka vi. Inget fancy direkt, mest bara frysrester så det blev kotlett med potatisgratæng och sallad. Helt ok. Sedan skulle Jacob ut och springa med Dan men de vågade inte før det regnade ju... Mesar! Så det blev lite wii-spel istællet och så lite mys innan jag gick och la mig. Somnade som en sten och har sedan drømt hela natten om att jag var gravid, helt mærkligt!

En helt vanlig underbar mysig måndagkvæll helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0