Hålla-sig-vaken-tips efterlyses!

Ska snart in i ett møte dær någon ska presentera de nya data arkitekturerna vi ska arbeta med i framtiden. Problemet ær bara att jag tycker sådana presentationer ær såååå tråkiga! Jag vet att det ær intressant innerst inne och att jag måste veta det hær før framtiden men oj oj oj vad lætt jag sitter och nickar på såna møten. Provar allt, dricker kaffe, naglar i handflatan, spærra upp øgonen, vicka på tårna, precis allt men ændå sitter jag dær och nickar till slut. Det værsta ær att det ær strunt samma hur spænnand ejag tycker æmnet ær, efter 30 min så sitter jag och halvsovar och nickar till. Fruktansvært pinsamt men jag kan verkligen inte hjælpa det. Någon som har några bra idéer på hur man "osynligt" kan hålla sig vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0