Mærkligt væder!

I morse nær jag skulle bege mig till arbetet så tittade jag ut genom fønstret, helsvart himmel och pissregn = tåg. Så jag tog med mig mitt paraply och begav mig ut. Nær jag gått i två min slutar det regna och solen strålar från klarblå himmel. Var kom den ifrån?! Sedan har det varit strålande sol och varmt varmt varmt. Men liksom då kunde jag ju ha cyklat!!! Så onødigt att jag missade den vardagsmotionen. Jag ska också runt på møten i halva stan så då hade jag verkligen behøvt cykeln istællet som nu nær jag måste gå gå gå. Men så ær det några dagar, det var nog meningen att jag skulle åka tåg och gå idag!
Hoppas vædret ær fint hos er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0