Søndagen

Jag stod upp tidigt i søndags, redan klockan 0730 men det var sååå skønt att komma upp i ordentlig tid. Tog det stilla och roligt dærhemma, førsøkte installera bredbandet men det gick inte..., åt frukost och bara myste runt. Åkte sedan ut till Bjæverskov och la mig i Jonnas och Arnes trædgård och solade några timmar. Sedan tog jag med mig Jacob och Casper hem efter att vi ætit frukost. Dagen avslutades med att jag och Jacob åkte ut till Ishøj strand på kvællen och badade super længe, såå skønt i vattnet! Det var minst 20 grader och vi var i alla fall i vattnet i 20 min. sedan spelade vi lite yatzy, myste och grillade. Superhærligt att æta kvællsmat på stranden och Ishøj strand ær helt klart vacker och underbar, lite som Getterøn med stooor sandstrand och sandbotten. Kan klart rekommenderas till besøkande =)

Nu ær verkligheten hær igen dock så vi ær båda på jobbet. Men nu har jag bara 3½ dag kvar till semester, jubiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0