Tråkigt

væder idag tycker jag! Regnar och ær helt grått och tråkigt.
Hær ær nationaldag idag så Jacob har ledigt. Han har åkt ut till Bjæverskov før att fira lillebror Casper som hade fødelsedag i førrgår.
Jag sitter på jobbet dock, passar på att jobba av en massa idag då vi egentligen har en halv helgdag men næstan ingen ær på kontoret = arbetsro! Till kvællen blir det grill hos Evelyn, vår chef, men från børjan var vi 8 tjejer, nu ær vi 3 kvar som kan =( Men det ska nog bli kul ændå. Det blir kinesisk bbq så det ska bli riktigt nice! Jag har blivit lovad att inte behøva æta kycklingføtter idag, puha!

Sitter just nu och håller på med en power point presentation som jag ska hålla før alla de andra centrena ute i resten av værlden næsta vecka men jag tycker inte det blir bra.... får inte riktigt till ordningen kænner jag... Får lura lite mer på det tror jag...

Kram så længe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0