Ude godt men hjemme bedst..

Ja nu må jeg også hellere prøve at skrive et lille indlæg på vores blog... Ja som Johanna allerede har skevet, har jeg været i tyskland, sammen med mine brødre og bogholderen ( Michael ). Vi boede lidt udenfor Lübeck på et meget stort 70´er hotel, hvor de fleste andre gæster var mellem 50-70 år..

Vi havde en rigtig hyggelig weekend, hvor vi var inde og se Lübeck, spillede en masse spil og var inde og se Hamburg mod Cottbus i Bundesligaen i fodbold.
Vi kom hjem mandag eftermiddag og det var dejligt at se min dejlige kæreste igen.. Mandag aften var vi ude og spise lidt aftensmad sammen med Stine og Casper, ja jeg sprang over håndbolden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0