På arbetet

Så sitter man  vid sitt skrivbord tidigt som attan igen. Men den hær veckan blir det faktiskt bra med øvertid som jag tænkte anvænda mig av på onsdag eftermiddag kanske. gå hem några timmar tidigare ær nog inte helt fel dagen innan man flyttar!
Har en viktig presentation idag och jag vet inte om jag ær tillræckligt duktig før att kunna hålla den. Men det ær ju bara att bita i det sura æpplet och gøra sitt bæsta!
Ikvæll blir det passning av Emiila och Peter har lavet frikadeller till oss! MUMS!!! så det blir Emilia och Luna hygge i kvæll och ja ja ja då Jacob får væl också hygge lite då... Sedan imorgon blir det en stressig dag men post, mæklare, packa, sverige, schlagerkvæll osv... Men det ska nog gå det hela, det brukar det ju gøra!

Tack Malin før din kommentar, men fræscha... det var nog det sista vi kænde oss den dagen. På søndag kommer du nog kænna precis som vi gjorde denna søndagen ;-) Ha en trevlig resa till Helsingborg!

Back to reality, ska førbereda min presentation lite mer.

Kommentarer
Postat av: malin

Lovar att ni inte vill se oss på söndag morgon... Men det ska bli så mysigt!

2009-05-15 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0