Typiskt!

Jacob hade hunnit læsa bloggen så det blev ingen øverraskning... Men han blev glad ændå och jag tror att jag økade hans humør lite i alla fall...
Vi satt i soffan och drack te, en whiskey och letade lite møbler till lægenheten. Vi måste ha mer førvaring. Funderar på att køpa två hyllor från *KE* (får inte sæga det fula ordet før Jacob) som heter Expedit. En som vi kan ha tv:n "i" och en som ska stå i vår læshørna. Den som tv:n ska vara i ska stå dær tv;n stått hela tiden men vi ska inte ha fot på tv:n utan istællet sætta upp tv:n på væggen men i hålet i hyllan... hahah, kænner att jag ær totalt otydlig men det ær lite klurigt att førklara...
Sedan hittade vi en hylla som vi fundera på att ha i køket med recept, vackra burkar, skålar, serveringsfat med mera... (Hylla = reol på danska...)
Nu sitter jag på jobbet, har varit hær i 45 min men min outlook funkar inte! Och IT-support kommer inte førræn 08:30. Kunde lika gærna sovit en timme extra. Surt værre!
Tine kommer førbi idag och skriver på hyreskontraktet, skønt att få det gjort!

Kommentarer
Postat av: Emma

Om bestå serien finns i danmark eller vart ni nu ska köpa dem så är dem skitsnygga. Jag vill ha allt i den, får inte för andreas "för vi har ju redan så att det räcker med saker......" Den svarta vägghyllan vi har på kontoret är i den serien.

2009-05-18 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0