Förlåt...

för den totala bloggtorkan. Anledningen är helt enkelt jobbet. Har gått upp 4:30 fredag, måndag och tisdag och jobbat till 19-21 någonstan så jag har haft noll tid att skriva. så är det ibland men nu är jag nog tillbaka igen. Tror jag, om det går så bra som det känns att det kommer göra. Alltså med mina projekt.

Ögonen går fullständigt i kors och jag är helt slut. Så idag blir det hem lite tidigare än tidigare dagar och så komma i säng i riktigt god tid! Måste få sova sova sova inatt om jag ska orka resten av veckan. blir upp 0430 imorgon också så att jag kan få löst det sista med Asien innan de går på semester på fredag. Men fredag så blir det sovmorgon, inte upp före 0645. Woho!!! Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0