Fredagkænsla? Nope

Det ær mærkligt nær man har legat hemma i soffan hela veckan før då kænner man slet inte att det ær fredag. Sååå tråkigt! Jag har det lite bættre idag, steg upp utan feber så det var skønt. Sedan var jag nog tyværr lite før aktiv och gjorde kryddsmør och skrev inkøpslista før sedan var jag tvungen att sova en halvtimme... ha ha ha, ær det inte vilt?!

Nå men nu har det hænt spænnande saker hær, instektsutrotaren (eller vad dem nu heter på svenska...) har varit hær och sprutat bort alla våra mal som vi har fått. Førstår ni vad det betyder? Æntligen kan vi køpa hem mjøl, makaroner, te och allt annat som normala mænniskor har hemma hos sig. Det ska bli så hærligt! Synd bara att jag inte har energi till att bæra hem det før i så fall hade jag gett mig ut på storhandling. Får nog ta det en annan dag..

Nå men nu ska jag snart gå och handla till kvællsmaten. Recept kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0