Godis choklad søtt søtt søtt!

OJ vad vi var nere och køpte upp halva Netto precis... Jag, Janice och Barbara tog en 10 min paus, sprang ner på Netto (som ligger precis bredvid kontoret) och køpte typ allt søtt vi kunde hitta. Jag kom tillbaka med mjølkchoklad och crispchoklad (inte ætit ljus choklad på aslænge så det ær lite mærkligt tycker jag), fikonstænger, skumbananer och blåbærssnack. Har nu ætit halva mjølkchokladen (obs endast 25g!) och gett bort resten till resten av teamet. Sedan har jag ætit två skumbananer så nu mår jag illa... Ha ha ha, men det var gott så længe det varade det hær frosseriet... Nu ær jag bara tørstig som en bæver så nu dricker jag vatten så det står hærliga till =) Det ær nog en jækla tur att jag ska træna ikvæll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0