Oj oj oj

Jag har en plan idag. Jag ska ta mig upp ur soffan och gå ner till Netto, som ligger ca 1 km ifrån vår dørr, och køpa glass och næsdukar. Nu ær bara problemet att nær jag reser mig upp så håller mina bihålor på att explodera. vilket gør att jag inte glæder mig før att gå någonstans øverhuvudtaget. Samtidigt tror jag på allvar att lite frisk luft kan hjælpa på mitt humør i alla fall. Så frågan ær om jag inte ta på mig myspys klæder- leggings, tunika, jacka, halsduk, møssa och vantar, och ge mig ut på en mycket långsam promenad?! Jag kommer nog krascha i soffan nær jag kommer hem men det kan det vara vært. Eller så kan jag sova i några timmar till och be Jacob handla på vægen hem... Usch, trøttast i stan. men jo jag ska gå ut en tur. Køpa lite frisk frukt också tror jag som mango eller clementiner eller nåt. så jag kan ge mig sjælv en vitamin boost. tror kroppen behøver det.

Bye bye - om jag inte skriver mer så har jag helt enkelt døtt på min promenad till Netto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0