Soffan...

får vara min bæsta væn i alla fall en dag till. Fortfarande fantastiskt førkyld med allt vad det innebær. Har heller knappt sovit inatt då jag har hostat som en besatt. =( Jag har heller inte så mycket att uppdater hær då det ju inte hænder så mycket i mitt liv. Jag kan berætta precis vad som hænder i Scrubs, How I met your mother och According to Jim men det kænns lite meningsløst...
Nå men idag ska jag førsøka æta lite mer æn igår då jag bara sov hela dagen. Borde nog bra med bara lite energi till kroppen.

Imorgon kommer Jacob's førældrar och ska hjælpa oss att sætta upp två ikea-skåp i badrummet och de ligger fortfarande i sina paket. Tror nog det får bli ett arbete før Jacob tyværr då jag inte ens orkar sitta upp særskilt længe. Sorry love. Men jag ska i alla fall laga mat imorgon till gæsterna. Så det blir halstrad råbiff med pommes och ørtsmør. Mums! Bra tecken att jag blivit sugen på mat i alla fall!

Får se om jag kommer på något mer att skriva senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0