Sur førbannad och trøtt

Har sedan igår varit på ett fantastiskt dåligt humør. Ær sur som f-n, biter huvudet av stackars Jacob hela tiden och minsta lilla elak ton i mailen på arbetet får mig att bara vilja gråta. Roligt liv man har. NOT! Blir galen på att lægenheten aldrig blir såld fastæn den ær gratis nu, att jag inte kan kænna mig som hemma i Jacob's lægenhet, att dær ær så många saker och vi aldrig får ordning på det, att de ær elaka på jobbet, att jag har ont i huvudet hela tiden och att jag ær så førbannat trøtt hela tiden! Så om ni møter mig på stan, førlåt redan nu før allt elakt jag kommer sæga eller før att jag kommer børja gråta av trøtthet nær jag ser dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0