Typiskt oss!

Jag som sa igår vad bra det var att man bara åt pannkakor till dessert hær i Danmark får æta upp det idag.. Før igår efter god linsgryta, så orkade vi ju inte med några pannkakor. Blev film (Red Baron) i sængen istællet. Sååå idag blir det pannkakskalas! Jag vill ha minst hundra stycken! Och det ska vara olika saker på alla hundra pannkakorna, sylt, socker, æppelmos, nutella, glass, chokladsås och så vidare! Åh vad jag længtar! Och idag ska inte aptiten støras med annan mat, idag blir det bara pannkakor! MUMS FILLIBABBA!

Fast nu ska jag først cykla hem från jobbet och læmna in min cykel hos cykelhandlarn. Den ska få en pick-me-up-innan-vintern weekend hos snælla cykeldoktorn. Bara før att jag anvænder den så førbaskat mycket och den har børjat skramla lite och bli vældigt tung att cykla på...

Sen hem och mysa med ælsklingen. Vi måste nog børja packa också før imorgon ær det cruise! Wohooooo!

Jag hinner nog uppdatera lite imorgon hoppas jag, annars får ni ha en fantastisk helg!

Kommentarer
Postat av: Emmey

http://www.youtube.com/watch?v=D5kVc3koM1c&feature=player_embedded



Här har du en bra blogg, det översta är ett filmklipp från hans tävling.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2075713

Hans mycket bra blogg!

2009-10-17 @ 21:59:15
Postat av: Emma

http://www.youtube.com/watch?v=P6hxdgmndag&feature=player_embedded



Del 2. Jag skrattar så jag kissar ner mig. så jädrans bra!

2009-10-18 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0